2015年1月8日 星期四

美景之外沒有其他賣點的一餐



美景之外沒有其他賣點的一餐



早陣子收到朋友送的功德林$500贈券,心裡很是高興,原本想著$500都很多呀,4人去食可能加小小錢都夠食啦,點知食完先知中伏!
我預先一星期訂星期日晚上7點去北京道1號的功德林,到埗發現只有幾桌客人,心知不妙!星期日都只有小貓幾只,想必一定不好食了
到埗我要求坐在窗門位置,職員說要訂位說明,何況已經給客人預訂了,但我眼見至8點半走之時其中二張桌都是吉的,那是留給誰人坐呢?


尖沙咀雖然係好多遊客,但我想像不到原來幫我下單的姐姐是不懂說本地話的
搞了一輪才叫了另外一位呀姐幫我們下單



芙蓉木耳豆苗,味道是全單食物最好味的,但份量超細,大啖D都唔夠一人一口!過份價錢好似要接近$80




冷麵,有好幾碟醬汁之外咩料都無!麵質好硬,而且好細碟,四個人每人只可以分上一小碗
價錢好像要$90

雪菜冬筍炒年糕,眼見都係無咩料,我來是食素但不是只食年糕不食料呀!冬菇小得可憐,見到都知唔好食



功德林豆腐,呀姐既推介,
中伏之最, 咁既色,但可以一D味都無,清淡中更清淡


五柳炸魚即係芋頭魚,一口食下去,覺得好油,而且唔熱,想點!松子得幾粒,伏
成百幾蚊呀!
食完,一點都唔飽,但不想再加菜,費時浪費金錢




高力豆沙,都係唔熱既,入面得很少豆沙

食了700幾蚊,媽咪食到媽媽聲,返到去仲要煮公仔面食
 這裡美景之外沒有其他賣點的一餐



多謝收看

其他平台
contact me :dididilam@yahoo.com
FB專頁:https://www.facebook.com/didilamblog
instagram: didilamblog
請多多支持
請多多支持

沒有留言:

張貼留言