2015年1月8日 星期四

松記-百食不厭又便宜的甜品店


百食不厭又便宜的甜品店


松記我食了十年啦,近來開始寫食評,等我都SHARE下平時鐘意食佢D咩先!
平時去開都係深水埗的老店,CWB都開左分店,早陣子都去了幫襯
質量不變但似乎比九龍區店貴小小(無計啦,港島區咩都貴過人,我覺得可以接受的)
門口永遠係好多人等,不過人流快,都係等10分鐘左右就可以入座啦



三重心太軟 $39
份量適中,不多不少,味道比得上大餐廳所做的,朱古力味極濃,加入凍冰冰的雪糕一起食,是完美之配搭,(雪糕有多種味選擇)但有心理準備係製作需時



豆腐綿線冰+紅豆+爆珠$39
強烈建議人多才好點,好大碟,一上桌見到都好開心,味道又濃又香,爆珠是益力多味,酸酸的好醒胃







幻彩明珠$19

是我每次必點的,才19蚊,成碗都係新鮮的水果,滿滿的芒果汁入面有涼粉,黑珍珠和明珠!仲可以加淡奶令口感更滑不過CWB店好似比深水埗店小了一條芒果條(我心水很清呀,希望店主可以加番啦)



多謝收看

其他平台
contact me :dididilam@yahoo.com
FB專頁:https://www.facebook.com/didilamblog
instagram: didilamblog
請多多支持
請多多支持

沒有留言:

張貼留言