2021年12月4日 星期六

開懷暢飲@響


開懷暢飲@響
升職請同事食飯當然要食得好少少之前去過響觀塘分店印像中食物和服務非常好

同事都係廣東人所以我哋約咗喺銅鑼灣分店呢邊裝修十分有氣派,樓底超高,而且店員都好有禮貌,一坐低就好細心推介呢度必點&必飲既野
!真心好過唔少五星級酒店



店員為我們安排了一盆特選刺身,坐低才3分鐘就有得食!極速服務!好讓我們一邊食一邊點食物,唔洗餓住等

重點來了,冷熱清酒,梅酒柚子酒都係任飲!至於飲到幾多,當然要視乎自己酒量啦!

唔飲酒都大把其他選擇,啤酒汽水都係咁飲

飲杯~

燒烤拼盤,呢個都係店員為我哋安排,和牛雞肉豬肉每款都有一啲

金箔魚子吞拿魚蓉刺身,瞓到都覺得矜貴用嚟打卡呃like,又或者細意品嚐都係同樣嘅正!
一大口吞拿魚蓉放入口,舌尖的溫度溶化了吞拿魚的油脂

刺身我前後叫咗三次,每一round的刺身質素都是同樣的好!尤其是吞拿魚,帶子,同埋油甘魚!以放題的餐廳比較起來,呢度嘅質素簡直係number one!油甘魚刺身鮮甜無比,食起來竟然有啲類似拖羅嘅口感!至於帶子,佢只係把原只帶子一分為二,保留厚又甜的質感

份量仲好大方,點多少就來多少
燒肉有好多唔同嘅款式都係任點任食嘅回本number one之選就係喎但係和牛都冇三款係可以任叫,澳洲和牛腹腔,澳洲和牛西冷&澳洲和牛肉眼

澳洲和牛西冷係我嘅最愛好咁遠林有任何調味本身佢嘅油脂亦都比例非常之好唔會太肥或者太廋
店員教我哋用中高火燒一下,再反面再燒,直至表面呈少許金黃色即可

另外要必點嘅就係鹽燒雞軟骨,要稍為需要多一啲時間去燒熟,直至到佢表面呈金黃色用嚟送清走一樓因為佢沒有任何調味料面燒到外面脆,可口又甘香


呢度嘅厚切牛舌片亦都係必點的,厚度適中
牛舌高溫烤後,肉質清脆、鮮甜彈牙! 可自行加以些許玫瑰岩鹽,就能吃的到最原始的滋味

炸物都有好幾款最推介嘅就係榴槤炸彈,同埋炸香芋圓
榴槤炸彈裏面有一絲一絲嘅榴槤,令人回味無窮
。如果唔食榴槤嘅就食香芋圓啦!裏面的芋泥唔會好甜膩,外脆內軟
四款movenpick雪糕任食,記得要留肚戰鬥到最後











沒有留言:

張貼留言