2022年7月16日 星期六

初嘗活捉海鮮火鍋@鍋卷鳴門

呢次真係一個非常難忘既火鍋放題餐!好玩又新鮮!可以食到親手即撈活海鮮!
餐廳裝修簡約,冷氣強勁,我們被安排坐在卡位,座位頗闊絡,桌的空間好夠,食放題夠位擺野也是好重要的一環!
店員比左個鐵桶我出去自己捉出面魚缸的海鮮
放題自助區各式食物
長腳蟹當然不是任食的,但所有海鮮都非常之生猛!見到都開心
首推鮑魚,用上上等的貨式,你問我是什麼品種我真的說不出,但絕對不是平日街市賣一百元五隻的那種平價大連鮑!鮑魚肉質超厚肉,而且差不多半只手咁大,稍為烚到甩殼即可以享用!味道鮮美,口感爽脆
今日在魚缸任捉的海鮮,包括特大花甲,花蜆,藍花蟹和大海蝦!活蹦蹦,真係罪過!所以要馬上放入湯底烚熟,趁新鮮把它食清光才能對得住這堆靚海鮮!

藍花蟹多肉又鮮甜,記得放落湯時要剪掉它身上面既繩和橡筋
另一亮點,生啤任飲!黑啤,白啤麥啤,想飲幾多都可以,絕對是回本項目之一!
火鍋牛肉有兩款,美國牛小排 和澳洲牛板腱 
個人喜歡美國牛小排 多一點,喜歡其肉質細緻,脂肪紋理分明,入口即溶
刺身也是任食的,我點了帶子、三文魚、馬刀貝、希靈魚、八爪魚、油甘魚和赤身甜蝦
油甘魚和赤身甜蝦是我最愛,油甘魚份量大方,夠厚!而赤身甜蝦好鮮甜爽口

熟食清酒煮蜆也很出色,味道清甜,重點是一點沙都沒有

其貌不揚的炸雞軟骨令人驚喜,非常香口惹味
雪糕也是回本菜之一

兩個人就食左咁多~
今次肥仔了!


沒有留言:

張貼留言