2022年7月22日 星期五

觀塘區優質泰菜@東羅泰館



觀塘區近年好多新建設,原本是一個舊區,陸續變得得充滿活力,也開了不少新餐廳。
我好鍾意食泰菜,最近凱匯開咗間新嘅泰國餐館,收工就同老公去試下
餐廳位於凱匯商場平台,裝修好有東南亞風情,空間感十足,一進門店員就為我哋安排座位
平時晏晝呢度都係座無虛設,我哋過咗八點半先入餐廳,先至稍為少啲
價錢方面屬於中價價錢,都係幾十蚊起標。
我哋就叫咗啲炒飯,同埋d小食
最推介就係呢一個巴東蟹肉炒飯泰烤炭烤雞肉串!
份量極其大方,而隨碟仲有兩串炭燒雞串
炒飯上面仲有一大匙蟹肉

口感粒粒分明口感乾身,呢個炒飯竟然炒出大排檔咁有鑊氣嘅水準

另外要推介嘅就係東羅手打蝦棒!
一份有兩件即叫即炸
我鍾意佢嗰個彈牙口感,皮脆多汁!而且裏面用上百分百鮮蝦,呢個極高質


椰汁沙冰,分量大大杯!有外貌亦都有內涵!味道就係我哋細個嗰陣時,街邊飲嘅椰汁味道又香又滑,好天然
泰式生蝦刺身酸辣青汁
有一份有六隻,相當之抵食。每一隻蝦都肥美大隻,爽口彈牙
加上廚師特製酸辣青汁,少少蒜片同辣椒令人食慾大增

東羅泰鹵豬手
份量同樣地大方,豬手皮肉&肥肉瘦肉分佈比例適中
豬手入口有即溶嘅感覺,感覺充滿骨膠原
泰式酸辣柚子沙律
我認為係一個最抵食嘅!去用上等嘅泰國柚,平時去超市買一個都要40幾蚊啦,加入咗特製嘅酸辣汁再混入了魚露嘅鮮香,好開胃!至於半碟嘅兩隻大蝦也令人回味
兩個人食到超飽,埋單唔使五百蚊!好食又抵食!




沒有留言:

張貼留言