2021年12月10日 星期五

令人驚喜@ I leisure

令人驚喜@ I leisure
早陣子見到朋友喺ig post相,見到I leisure鳥籠設計嘅餐枱加上有標掟區超靚!趁著今日可以早收工同同事上去happy hour
I leisure位於尖沙咀商業大廈的樓上酒吧,一出𨋢門見到閃閃發光嘅門牌,已經感到呢一間會係非常之華麗嘅酒吧
餐廳部分位置裝修成蘢嘅設計,燈光柔和非常有氣氛!另外仲有間好靚既vip房,同埋室外吧檯嘅位置。但由於啱啱有私人聚會,所以就影唔到相啦
可以掟鏢一展身手~亦都有桌上遊戲

酒吧位置裝修佈滿各式各樣嘅美酒
坐喺嗰度可以睇住bar tender調酒嘅過程
食物方面,主打shake shake海鮮拼盤$558海鮮方面由店員幫我哋選擇
餐廳提供咗手套,店員上菜前會喺我哋面前搖下搖下個裝滿海鮮嘅袋!讓入面既醬汁均勻地包裹住海鮮,之後再展開口袋,把海鮮盛放喺枱上面
今日嘅推介有鮑魚,海蝦、元貝、龍蝦同青口。口味可以分辣同埋唔辣。如果你係食得辣嘅,真心推介點上大辣!真係好惹味!聞起上來似冬陰功味,面
食下來似沙嗲混合咗大量蒜蓉,真係好香口惹味
我最鍾意嘅就係貴妃蚌
鮑魚口感爽口彈牙,大蝦亦非常之大只!
不過對於我哋啲懶人嚟講,蝦嘅吸引力比其他海鮮較低,因為懶於自己剝殼

火焰雞翼$98呢個係打卡必點
店員會即席淋上酒精,再點火!燒雞翼果一下我哋不禁嘩咗一聲!因為實在太震撼呀
被火稍為燒過嘅雞翼皮脆肉嫩,表面嘅蜜糖有一點淡淡嘅焦香味,食落甜甜地非常易入口

特色龍蝦包$238
懶人必點!我哋啲懶人同事最欣賞就係呢一個龍蝦包!原隻波士頓龍蝦拆肉三文治,入面全部都係龍蝦肉!爽口彈牙!分量都非常之大方!伴碟嘅薯條食落仲係辣手嘅。龍蝦包一個女仔絕對食唔晒
厚到一個點
有外在美,也都有內在美!我冇諗過樓上酒吧竟然有如此高質嘅食物提供令人再三回味!







沒有留言:

張貼留言