2021年8月9日 星期一

dodam


帶上小孩食韓國菜, 最佳選擇就係食韓式炸雞!韓國人做炸雞是有另一個心得!總是可以做得皮脆內軟,又沒有很多脂肪和油膩感

香港嘅韓式炸雞店基本上我都試過。觀塘區 有新好去處有食韓國炸雞!

晚上八點鐘人不太多,超友善嘅店員叔叔安排咗我哋坐近窗嘅位置,炸雞價錢大概係200蚊左右要全隻畀半隻優惠 味道大概有十種左右有辣有唔辣,

有骨無骨,個人口味,比較鍾意食有骨嘅! 看到隔離枱食緊三重芝士脆雞!嘩好吸引!不過要下次再嚟試啦

炸雞應該和啤酒最match,不過同行飲不飲酒,下次再叫吧

今晚我哋人多叫咗個紫菜包飯,份量都唔細㗎 !
上面放滿滿嘅魚子, 紫菜同埋蟹柳 !姨甥好鍾意食
小朋友一定好喜歡!入面加咗少少沙律醬,食起來酸酸甜甜零食開胃, 呢個組合令人不經不覺食多咗飯
我哋叫咗香蒜脆雞(有骨 )$188, 即叫即整!上枱嘅時候 ,非常之熱!我哋影完相仲係辣手既

開胃酸羅白

香蒜脆雞聞起來香噴噴, 雞皮金黃蜜糖顏色,非常之靚 !每一口上面都有蒜片香料 ,皮脆內軟又多汁 ,入面都好入味

 侍旁邊跟咗一大片檸檬,有需要嘅時候可以加啲檸檬汁落去更具風味!

除咗炸雞之外,仲有其他主食嘅 ,之前我食過呢度嘅牛排骨湯,同埋人蔘雞湯都唔錯 !下次再嚟試其他啦

沒有留言:

張貼留言